Kenangan Terindah...

Kenangan Terindah...

Yana & Hafiz

Saturday, June 25, 2011

BCW 919 dalam kenangan

Dalam pada aku happy2 sbb dapat kenaikan gaji tiba2 ada malang menimpa aku.

Pada 22 Jun 2011, 9.15 mlm aku dapat kol dari hubby aku yang lum balik keje lgi. Dia ckp ade berita buruk.. aku igtkn kete saga aku tu rosak lagi ker. Tapi rupanya worse! Dia cakap, kete ilang..

Aku xtau nk ckp apa masa tu.. yg aku sedar, aku menangis. Aku trkejut sgt2.. & mcm x leh nk terima berita tu.

Malam tu jugak kami bergegas ke balai polis pas hubby sampai dr ofis. Sib baik ade kwn ofis dia yg sggup antar dia ke umah.

BCW 919 ni adalah kereta Proton Saga auto 1989.. aku beli in 2002.. & it was my 1st car.

Sejak pas kawin, incik hubby suh aku bwk kete dia sbb dia bimbang klu saga tu buat hal time aku tgh drive. So, incik hubby la yg bwk saga aku tu bla dia nk gi keje. Tapi aku mmg syg sgt kete tu wlupun aku da xpakai da.

Da takdir, BCW tu cma ade dgn aku dr 2002 hingga Jun 2011.. aku redha jer.

Kenangan aku ngn dia.. in 2007, malam 31 Ogos 2007.

0 comments: