Kenangan Terindah...

Kenangan Terindah...

Yana & Hafiz

Saturday, June 25, 2011

New Oven

Sabtu - 25 Jun 2011, 2pm.
Sewaktu aku nk bakar cupcakes yg ditempah oleh customer ku utk birthday party esok, bru aku sedar oven kesayanganku tu da x berfngsi.. puas da aku on off byk2 kali.. cabut plug then plug in balik.. pon x berhasil..

Buntu2.. sakit ati pon ade.. apa la nasib aku minggu ni.. few days ado kete kena curik.. ni oven lak buat hal.. haih..

Mengenangkan brg2 kek da beli & kek pon aku da bncuh.. maka aku nak x nak kena la jugak beli oven baru. Huh.. mcm nk gi ganti selipar putus jer kan.. dan dan tu trus gi bli oven baru..

Aku mtk incik hubby mnjlnkn operasi mencari oven.. aku tggu kt umah sbb nk cpat. Cupcakes2 ni da menanti utk di bakar jer da.. huhuhu..

Sampai ke Selayang Baru rupanye misi pencarian incik hubby. Xperla.. janji dpt oven.. kt mane pon aku x kisah la..

Tadaaaa.. dia beli oven Elba.. harga murah jer, cuma RM140.. kapasiti pon besar la ckit dr kapasiti oven lama tu.. berbaloi la aku rasa..

0 comments: