Kenangan Terindah...

Kenangan Terindah...

Yana & Hafiz

Saturday, May 5, 2012

Dinner at Two One Grill, Kuang

Ari tu hubby amik pas keje.. perut lapar.. kitorg pon cari kedai mkn msa otw balik dr office.
Pencarian kami sampai kt area umah.. then hubby tnya "Nak try kedai kayu yg ade western food tu x? Ade ikan bakar kt ctu.." Hehe.. nk pancing aku supaya gi kedai mane2 adalah ngn gunakan perkataan ade ikan bakar kt ctu.. sure laju jer aku setuju..

Nama kedai ni Two One Grill, terletak di Kuang. Klu dari Bukit Rahman Putra tu, sampai smpang 3 trus jer ke kiri.. and terus jer ikut jln tu, sampai la jmpa traffic lite selepas Masgenuine. Kt traffic lite ni masuk kiri dan jln trus.. kedai ni da dekat ngn petronas, tp terletak di seberang jalan. Sederet ngn D'Manggis Cafe, cma D'Manggis jauh ke depan lgi..

Ni ruang dalam cafe tu;




Kat sudut ni ade disediakan majalah2 utk dijadikan bahan bacaan pelanggan sementra menunggu makanan mereka dihidangkan.


Dari segi pilihan makanan lak, berdasarkan menu yg diberi, pilihan agak terhad. Hanya ade beberapa choice jer. Makanan kebanyakannya dlm bentuk set, iaitu ade main dish, sayur & minuman. Most of the food adalah masakan ala barat wlupun ade jugak 1-2 makanan melayu seperti set nasi ikan bakar & nasi ayam Two One.

Aku dgn selamba snap pictures menu nya, every pages.. hehe.. budak yg amik order tu kata xper.. mmg selalu org buat camtu.. aku pon ckp la aku nk blog kan psl kedai ni..






Hubby pilih set Nasi Lamb Two One. Set ni datang ngn air sirap.


Aku pulak pilih set Ikan Bakar, tp ikan bakar ni xder air asam.. cuma diberi sambal yg boleh tahan jugak sedap.




Set ni datang ngn iced lemonade;


I would say ok la makanan kt cni.. harga tiap set pon mostly x lebih RM10 per set. Agak berpatutan cuma pilihan terlalu limited.

Adakah kami akn dtg lgi ke kedai ni? Maybe.. sbb masakan boleh tahan & servis pon bagus.

0 comments: